İstanbul Başakşehir FK, Bosnalı futbolcu Edin Višća ile yeniden anlaşma sağladı.
Kulübün sosyal medya hesabından yapılan paylaşımda, “Çünkü herkes bir gün evine döner. Hoş geldin Edin!” ifadeleri yer aldı.
Turuncu-lacivertli ekip, tecrübeli futbolcuyla 1 yıllık sözleşme imzaladı.
Kulüpten yapılan resmi açıklamada şu ifadelere yer verildi:
“Başkanımız Göksel Gümüşdağ ile bir araya gelen Edin Vişça, kendisini 1 yıllığına yeniden turuncu-lacivert renklere bağlayan sözleşmeye imza attı.
2011’de başlayan hikâyemizle birlikte sayısız başarılara imza attığımız, Avrupa kupalarında unutulmaz anlar yaşadığımız, kritik golleri ve asistleriyle nice zaferlere yürüdüğümüz ve en önemlisi Süper Lig şampiyonluğu yaşadığımız, kulübümüzün tarihine adını altın harflerle yazdıran Edin Vişça yeniden Başakşehir ailesine katıldı.
Evine hoş geldin evlat. Yeniden birlikte, yeniden aynı hedefler için…”
