2026 Dünya Kupası D Grubu son maçında ABD ile karşılaşacak A Milli Futbol Takımı’nda genç oyuncu Kenan Yıldız, basın mensuplarına açıklamalarda bulundu.
Yaşanan sonuçlardan dolayı üzgün olduklarını belirten Kenan Yıldız, futbolun doğasında bunların bulunduğunu ifade etti:
“Üzgünüz ama futbol bu. Bazen uğraşırsınız, istediğinizi sahaya yansıtsanız bile istediğinizi alamazsınız. Kötü oynayarak kaybettiğimizi düşünmüyorum ama maalesef o sonuçlar geldi.”
Genç futbolcu, takım içindeki birlik mesajına da dikkat çekerek, “Halkımız beni daha çok sevsin, onu daha çok sevsin istemiyorum. Hepimiz ülkemiz için mücadele ediyoruz. Hepimizi sevsinler. Türkiye’deki çocuklara ve halka hayaller kurdurmak istiyoruz” dedi.
Kariyerine yönelik değerlendirmelerde de bulunan Kenan Yıldız, “Kaçan bir fırsat olduğunu düşünmüyorum. Türkiye formasıyla gelecekte de turnuvalarda yer almak için elimden geleni yapacağım” ifadelerini kullandı.
Sakatlığı nedeniyle sürecin kendisi için zor geçtiğini söyleyen genç oyuncu, “Başlangıç benim için çok zordu. Fiziksel olarak yüzde yüzümü veremedim ama yarın halkımız için elimizden gelenin en iyisini yapacağız” diye konuştu.
Taraftar atmosferiyle ilgili soruya ise, “ABD taraftarından bahsettiniz, Galatasaray deplasmanından da hatırlıyorum. Büyük taraftarların önünde oynamaya alışkınım” sözleriyle yanıt verdi.
Teknik kararlar hakkında da konuşan Kenan Yıldız, “Can benim kardeşim gibi ama her zaman kararlar teknik direktöründür. Günün sonunda kararlar patronundur” dedi.
Açıklamalarının sonunda Türk halkından özür dileyen genç futbolcu, “Bu hayal kırıklığıydı. Bundan sonraki turnuvalarda sizi gururlandırmak için elimizden geleni yapacağız” ifadelerini kullandı.
