Türkiye 20 Yaş Altı Kadın Hentbol Milli Takımı, Dünya Şampiyonası D Grubu’ndaki ilk maçında Güney Kore’ye 32-29 mağlup oldu.
Çin’in Jinzhong kentinde oynanan karşılaşmada milliler, zaman zaman etkili bir oyun ortaya koymasına rağmen skoru lehine çevirmeyi başaramadı. İlk yarısı dengeli geçen mücadelede Türkiye, son bölümde rakibinin tempo artışına karşılık veremedi.
Bu sonuçla turnuvaya puansız başlayan milliler, gruptaki ikinci maçında İspanya ile karşı karşıya gelecek.
Ay-yıldızlı ekip, 2. maçını yarın TSİ 06.45’te oynayacak ve turnuvadaki ilk galibiyetini elde etmeye çalışacak.
